breaking dawn.

hej.
jag har fått frågan om vad jag tyckte om breakind dawn part 1 som jag såg på i söndags.
jag glömde skriva om det när jag kom hem efter den så jag skriver lite lätt nu utan att avslöja allt. ;)
jag tyckte det var super bra!
den bästa av alla. enså länge..
men 1 sen var väldigt läskig. det var den som gjorde att det egentligen skulle vara 15-års gräns.
men eftersom jag inte gillar att titta bort på filmer, för då kanske man missar hela handligen, så tittat jag ändå.
jag var den enda av dem som jag gick med som tittade då.. haha!
jag rekommenderar absolut den här filmen till er som inte har sett den!
gå dit och köp en biljett redan nu! ni kommer inte ångra er. :)
kram.

Kommentarer
Postat av: clara♡

hejdu!

nu har det utsätts en vinnare av "veckans blogg". ni hittar länken i menyn.

alla har väldigt fina bloggar och det var oerhört gämnt!

håll utkik runt fredag då nästa veckans blogg startar. tack för deltagandet oavsätt.

kramar josefin&clara

2011-12-14 @ 22:04:55
URL: http://josefinclara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback