få mig inte att falla, om du inte kommer ta i mot mig.

hej. ♥
just nu har jag och emma precis ätit, och bakat amerikanska brownies. :) (recept senare.)
dagen har väl varit som vanligt, fast kallare och blötare.. vi hade friskvård som sista lektion och då var ju allt blött så ja ni förstår ju hur det gick.
jag och emma var såhäääär när att ta bussen hem, men sen kom vi på att närmaste busstation är nära hemmet, så det var ingen idé.
men ikväll är det badminton som jag sa imorse, det ska bli härligt att få springa av sig!
jag och emma har ju även badmintontunering i göteborg på lördag. ska bli spännande att se hur det går (även fast alla vet att emma kommer vinna eftersom hon är så himla bra! ♥)
jag tror att pappa kommer ta lite bilder så ni kanske får något. :)
nu ska jag sluta vara så osocial mot emma och så ska vi nog skära brownies bitarna!
kramar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback