Frölunda

Ja snart åker vi till Frölunda shoppingcenter.
Vi kunde ha tagit det i Borås men Borås har inte ju inte alla butiker och det var en butik som min syster behövde gå till.
Men det är ju kul att åka till lite mer ställen än de man brukar vara på.
right? :)

Ja det är ju det enda jag ska göra idag. Jag ska ju vara hemma också, men det var dagens planer. Det tar ju en timma dit och en timma hem, så man vill ju vara där så länge som man kan, och ta nytta av det.

Btw. när jag vaknade imorse så blev allt jobbigt. Jag tänkte "åh nej inte måndag!" sen kom jag på att det var lov. Yes! Skönt med det! Ändå vill jag inte sova för länge, då har man ju sovit bort halva dagen och då har ju alla kompisar något att göra.

Ja ja. Nu har jag babblat på så mycket att jag ska åka nu.
Kramar. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback