imorgon, idag och nu

ja idag så var vi ju som sagt på stan!
super kul!
sen skulle max och axel hem och jag och emma träffade 4 andra killar som också var på stan, så vi pratade ett tag och sen skulle jag och emma hem och där hemma gjorde mamma spagetti med köttfärssås. mums!
efter den så tog vi det lugnt och gjorde inte så mycket. sen skulle emma hem och jag och mamma gjorde lite saker som att köpa lite kläder, lämna tillbaka en bok jag inte ville ha, bytte saker och sånna ärenden ni vet. ;)
sen när vi kom hem var det middag som gällde och sen dess har jag slått in en försenad julklapp, suttit vid datan och bara sånt tråkigt.

ja imorgon ska jag vara med 3 goa tjejer från klassen! kul!
vet inte riktigt vad vi ska göra med blir säkert kul. :)

just nu så är jag så trött så jag vill sova, men är för trött för att sova. det låter orimligt med det är 100 % sant!
ska nog mysa lite med stora systern eller något.

btw. jag måste gå på någon fotorunda snart! har verkligen inga bilder alls nästan.. oppsii! ja det får bli någon gång i veckan. defenitivt på nyårsafton!!
kramar.
bild från instagram. följ mig där. @alceniius

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback