Inte mycket bloggning

Jag vet att det inte blev så mycket bloggning idag eller igår men min systers och hennes kompis behövde den till en skoluppsats och sen så hade jag badminton, sen duscha jag sen äta och sen var klockan rätt mycket.
Men igår var jag med emma och vi gick hem och bytte om och sånt, sen badminton. Bara fotarbete, fotarbete, kondition, fotarbete osv. Osv.
Så man känner ju tränigsverken..

Idag var det skola, sen fick jag och emma skjus hem av pappa ♥
Sen skjutsade Emmas mamma hem oss till emma för hon var ändå ute med bilen. Tack! ♥

Så nu sitter jag och emma här och spelar brädspelet alfapet.
Som Wordfued fast på bräda och i verkligheten :)

Btw. Vad tycker ni om slasket, regnet och allt det äckliga och åskan och allt?
Enligt mig är det jätte tråkigt!
När det är såhär i juletiderna vill man ju ha snö och mys. Inte slask och oväder..

Kram. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback