Jönköping; next!

Ja nu har vi varit i det shopping centret. Jag hittade mest av alla.
Det var en efter julklapp kan man säga, för mamma visste inte om jag skulle gilla den så vi köpte den efter när jag var med. :)

Nu är vi iallafall påväg till Jönköping för att köpa en jacka till min stora syster. De fanns tyvärr inte där. Men nu har vi lagt undan den här. Jag kollade även på en jacka på NewYorker. Den var super snygg enligt mig. Får se om den hänger med mig hem. ;)


Imorgon kanske jag ska vara med Emma och sova över. Vi pratade om det igår och så men ingen av oss vet om vi kan. :/ hoppas det! Saknar henne mycket. ♥ vi ska ju även byta våra julklappar.

Skriver mer när jag kommer hem, då ni kanske även få se vad jag köpte. Jag är även ute efter något att ha på mig på nyårsafton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback