mys

idag blev det ingen vidare bra bloggning..
men vi hade såå himla kul, så då vill man ju inte ägna tiden åt att blogga. ;)
under dagen har vi spelat spel, gjort hemmagjord mat som blev jätte gott!
sen har vi även gjort en kissie parodi. haha! super kul och super grym!
tyvärr kommer den inte upp på bloggen eftersom ingen vill att den ska ut på internet och det är också väldigt pinsamt.
men vi hade som sagt jätte kul och det gör jag gärna om! ♥

sen hämtade mamma mig och vi åkte till tyg affären och köpte mer tyg till min fotölj som mamma tappetserar om.
konstigt nog heter det tappetserar när man byter typ på fotöljer. :s
sen åkte vi och handlade och så.
sen efter det har jag varit hemma och nu ska jag sätta på en film och äta mat.
mysigt!

kramar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback