nyårsafton

ja nu är det nyårsafton. eller morgon kanske?
det är bara en dag kvar av 2011.. många gör bildspel eller colarsh (stavning?) men jag orkar ärligt talat inte.
varje gång jag skulle ta kort på någon hela detta året tog jag minst 1000 bilder. jag är seriös. jag vet inte varför?
och lyckad som jag är så är ju de flesta suddiga. haha! så hur roliga bilder blir det?
men kanske kommer det ett imorgon?

ja iallafall, imorgon eller idag då, så ska jag göra iordning rummet så det blir fint om jag inte gör det redan nu. sen så spenderas nyåret men gudmor och hennes familj. :)
det blir nog mycket bilder, men människo bilderna kommer inte ut på bloggen. släck inte hoppet..
jo fyverkeri bilder och sådant fint kommer ju upp! så något fint kommer, om jag lyckas.. ;)


ja jag måste städa rummet.. det ser ut som.. det finns inte ord för det. men jag kan inte sova med stökigt rum.
jag har tillochmed vaknat 4 och sånt på natten på skoldagar och börjat städa utan att jag riktigt vet om det för det är så obekvämt. ibland kan jag inte ens sova! haha! men alla har vi konstiga vanor. ;)

ni får ha en underbar nyårsafton så får vi se hur mycket bloggning som jag hinner med, med imorgon.

bild från när jag och emma var ute och fotade i de fina julvädret. minnen gumman. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback