outfit 1 december

hej!
idag är det första december och julkalendern börjar om en kvart.
jag tittar såklart och har absolut köpt julkalendern som man har till!
det är för att jag har gjort det varje år som en liten små plutt och vill fortsätta med det.
idag är det en helt vanlig skoldag, en rolig sak är att vi har gympa på morgonen med det som är mindre roligt är att jag har skadat foten (eller tån) så jag får se hur det går ikväll på badmintonen..
efter skolan ska jag och emma gå till emma och fixa på min header eftersom bilderna inte funkar på min för vi skickade dem på mail och då blev de för små. glöm det!
vi ska iallafall fixa med min header, äta, och sen kör pappa oss till badmintonen ! :)
ja juste, jag har en sån adventskalender som är hemma gjord av mamma, som man öppnar ett små paket varje dag tills julafton. ni får se ikväll vad jag fick för jag orkar inte hämta kameran, ta ett enstaka kort, hämta sladden och sedan lägga in den i datorn och lägga upp den, så ja, den kommer ikväll ;)
nu är det bara outfiten som saknas.
kramar. ♥

Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag har länkat dig nu!:)

2011-12-01 @ 07:44:06
URL: http://iphoto.bloggplatsen.se
Postat av: ronja

fin blogg carro

2011-12-04 @ 11:50:52
Postat av: ronja

gillar din blogg carolina den är värkligen jätte snygg carolina kommer följa din blogg om du byter

2011-12-04 @ 11:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback