stan, breaking dawn, tagga!!

hej, lite seg uppdatering, men ni vet ju hur det är ibland.
igår så var vi ju på stan och åt och sålde idrottsrabbaten. idrottsrabbaten är nog en av de svåraste varor att sälja på en marknad! typ ingen vill ha.. haha!
men jag frös ihjäl och mina skor läckte in från topp till tå, så mamma och jag fick gå och köpa nya, jag hade även tittat på dem skorna ett tag så det var ett bra fynd!
sen så när vi hade stått klart handlade jag och mamma nya kläder och sådant till gaderoben, eller till mig då..
jag städade min garderob för några dar sen för det såg ut som att en bomb, ett vulkanutbrott och en jordbävning hade rört runt där inne. så det mesta slängdes och då behöver man ju in med nytt!
sen på kvällen så myste jag bara och somnade efter halv 2 (?) sent men gick ändå upp halv nio.. hur orkar jag?!
9 var det träning, sen gick jag och ellen hem och badade bubbelbad och bastu och duschade hos mig :)
sen så  gjorde vi andra saker med. fast hon gick precis hem för jag ska ner och köpa lite julklappar, en till skolan, en till emma, en till pappa, en till systern och en till både mamma och pappa. jag skulle skriva det här men jag vågar inte ta några risker ;)
jag ska även byta storlek på en tröja och lite mer och kolla och möjligtvis köpa nya träningskläder :)
men sen vid halv 6 bär det av till biosallongen och kolla på breaking dawn!! guuuuuuud så som jag längtar!!
alla säger att den är jätte bra, hoppas det är sant också ;)
men nu ska jag och mamma åka till stan, så hejdå!
/bild från då det var snö för första gången i år. ♥/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback