tjuvarnas jul

hej, hallo, hola, hello, hey, hi, tjosan, hejsan svejsan, hej hopp osv. osv.
ja ni ser ju att jag ska fortsätta hela morgonen.
men nu om tio minuter så börjar julkalendern, tjuvarnas jul då.
vakna tidigt-redan iordning gjord-allt klart dvs. inget att göra...
men jag fotade lite igår så lite bilder kommer det nog i slutet av inlägget.
jag tog även på min nya tröja när jag fotade, så ni fär se hur den ser ut :)
igår så bakade jag även nya lussebullar med mamma. ♥
jätta mysigt!
dagen kommer nog spenderas först i skolan och sen gå hem till någon med emma, hassan, dominic och jonathan.
ingen aning vart faktiskt..
sen kanske det är dans idag? oj det vet jag inte..
nu börjar julkalendern så hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback