Vår vinden!

hej.

kom för någon timma sen hem från badminton tuneringen.
jag förlora två och vann en, fast det var på w.o. för er som inte vet så betyder w.o walk over, och det är när någon inte kommer, då vinner man den matchen automatiskt.
det var jätte kul iallafall! :D
jag spelade inte så jätte bra, men jag har ju trotts allt bara tränat 6 eller 7 gånger ;)
haha! inget att skylla på men ja ja..
jag fotade även några bilder på deltagar priset som jag fick på Vår vinden - tuneringen.
bilderna på när jag och emma spelade blev sudär, men någon bra bild hittar jag nog tillslut :)

jag ska bara ta och äta, sen kommer emma och sover över här :)
så ha en bra kväll!
kramar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback