om mig

Jaa, vad vill ni veta om mig?
Jag heter Carolina, bor i en regning stad, hmm.. vilken stad kan det vara?? borås...
haha nej men jag är 12 somrar och går i 6:an.
I min blogg får ni läsa mycket om min vardag, mina intressen, speciellt mitt största intresse, fotgrafering.
Jag fotar väldigt ofta så bilder kommer det mycket av! :)
Jag fotar med en Canon EOS 400D som funkar jätte bra enligt mig.
Jag gör inte mina designer och gör inte till andra, än ;)
Det beror på att jag inte har hittat de rätta redigeringsprogrammet än, men när jag hittar det så kommer det nog :)
Hoppas era tankar och funderingar om mig har besvarats nu!
Annars hittar ni mig bland kommentarer, bloglovin, eller mailen.
Kram. ♥

Kommentarer
Postat av: Katarina Stehn

Bra jobbat Carro!

2011-11-30 @ 18:27:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback