H. E. M. F. Ä. R. D.

Om ett tag åker vi här ifrån underbara, fridfulla, vackra, soliga osv osv staden provence. :(

Jag har haft uppkoppling nästa hela tiden, men alltid gjort annat, haft fullt upp. Bestämde mig även för att inte egna hela påsklovet åt mobilen!

Eftersom ni då inte vet så mycket om min resa så har jag fått ideér.
En av de som fastnade i mitt huvud var att jag gör ett bildspel/videoinlägg på lite bilder som jag tagit. Bara för skojskull så ni får se. Vad sägs om det? :)
Men eftersom jag göra det i en app på mobilen, så försöker jag förfullt just nu att kunna få över den till mobilen, sedan till videofyme och till sist till bloggen.

Vi kommer hem sent ikväll, och imorgon på eftermiddagen så åker jag iväg till fotbolls/träningsläger fredag-söndag.
Ska bli kul! Även en chans att öva mer på elva manna som vi började nu efter julen.
Eftersom vi seriematcherna börjar om ca 2 veckor redan!
Är det bara jag som märker hur fort allt går?!
Liksom om en vecka är det typ slutet på april och det började väl nyss ? :o
Och om drygt en vecka så får jag reda på klasserna till sjuan! Helt sjukt!

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback