ny design.



nästan helt klar med min nya design nu! vad tycks? rätt nöjd faktiskt!

basketen var innerligt spännande, men eftersom jag och olivia bara tittade den sista kvarten så vet vi bara slutet.
men kommer dock inte ihåg resultat i exakta poäng, men borås vann iallafall! wiho! 
nu är vi vidare i semifinal och den spelas på långfredagen.
på torsdag blir det påsk, då är det disco på kvällen. tagga!
sedan på söndag eller lördag tror jag, då åker familjen till frankrike. till våran kompis, och även för att fira mammas och pappas bröllops dag. ska bli väldigt mysig. det är även runt 25 grader dit vi ska så man får väl hoppas på en bränna när man kommer hem! ;) tar ju självklart med systemkameran, datorn, systemladdare, dataladdare, mobil, mobilladare, sladd för att ladda över bilder från kameran osv. osv. finns ju internet där så jag kommer inte vara helt borttappad! 

kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback