smile. it´s the key that fits the locks on everyone´s hearts.

Canon EOS 400D + EFS 18 - 55 mm. Tagen någon gång i augusti på min sötnos.♥


1 april - mammas födelsedag - gäster - mysigt - söndag - trött - plugg - design tid.

ja, det beskriver i stort sätt hela min dag. mamsen fyller ju år idag, alltså gick allt focus till henne idag. grattis bästa du. jag älskar dig. ♥ senare hade vi lite gäster över. en av dem var lilltjejen på bilden ovan. även hennes storarsyster, och deras föräldrar. väldigt mysigt! 
resten av dagen ska jag nog bara fixa med min design som jag pratade om för någon vecka sedan. kanske inte blir klar idag eftersom det är rätt svårt att göra den. även lite plugg, matte läxa tills på torsdag.

chill dag imorgon! börjar 8 och slutar klockan 11!
sedan går vi bara tills på torsdag och börjar på tisdag nästa vecka!
kan det bli bättre?! 

kramar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback