söndagen är här igen.

jag vet, jag vet, jag vet.
har inte bloggat på över en vecka. men det var skönt med en veckas uppehåll.
men nu är jag tillbaka! förhoppningsvis. ;)
fick en kommentar som jag inte riktigt fattade.. men något om att jag kanske får mindre läsare? ja något sånt. men nej jag har faktiskt hållt mig på samma linje, vissa dagar har jag haft mer läsare än vanligt.
för ett tag sedan åt jag frukost på viskan med syster och mammsen. ♥
och sen ska vi och titta på fed cup förmodligen.
men resten av dagen går bara åt till EN sak!
vi ska göra om mitt rum. så vi ska åka till olika affärer för gardiner, möbler osv.
jag har redan bestämt vart allt ska vara och hur allt ska se ut.
så när allt är köpt, är det bara att sätta igång!
jag tror vi kommer hinna klart idag. om vi inte gör det är det bara lite små fix som går att sätta i på dirren!
kramar

gammal bild.

Kommentarer
Postat av: En Arg Menska!

Här igen! Jag menade inget illa men jag blir tokig när du inte bloggar! vill du veta varför? för att jag gillar din blogg! Och jag trorn inte så monga vill läsa din blogg om du inte bloggar ich skriver förlåt effter du inte bloggat? hej då! läser din godia blogg! pussar och kramsar från en glad menska som blebv super glad när du svarade

2012-04-23 @ 16:47:59
Postat av: en som håller med

Jaa håller verkligen med en arg menska!!



2012-04-26 @ 13:46:33
Postat av: ...

Vem mötte du?

2012-04-28 @ 06:42:39
Postat av: linnéa - fotoblogg

Designen blev ju jättefin! :)



KRAM<3

2012-04-30 @ 15:28:42
URL: http://linnealinneaa.blogg.se/
Postat av: Linn

Fin blogg ! Kika gärna in min :)

2012-04-30 @ 17:27:35
URL: http://linneriksssoon.blogg.se/
Postat av: Naja

Hej! Hoppas att du mår fint

Fin blogg ha en riktigt skönt natt<3

2012-04-30 @ 23:42:36
URL: http://bestgirlzever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback