videoinlägg




glad påsk alla underbara läsare! jag vaknade för 1 timma och 45 minuter sedan.
idag blir det påsklunch och mys med familjen och farmor. "släktpåsk" fast eftersom alla andra i släkten bor timmar ifrån oss. men farmor är här iallafall. ♥
mer händer nog inte. jo juste!
påtal om rubriken "videoinlägg", så gjorde jag för länge sen ett konto på videofyme.
men har gjort något där för jag inte haft någon insperation för det.
men igår fick jag massor av ideér så jag tänkte börja idag om jag hinner.
de flesta gör ju på youtube, och jag hade tänkt börja där, men de jag inte gillar är att man kan ju göra "like" och "dislike", och så känns videofyme bättre. youtube tar så lång tid att ladda upp allt.
ja men då tänkte jag börja idag och så får ni kommentera om vad ni vill att jag videobloggar om! 

kramar och glad påsk igen!


Kommentarer
Postat av: sofiee.

gör gärna ett videoinlägg! prata om typ vad som helst .... haha.

2012-04-07 @ 10:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback