First day in school!

Första dagen i skolan idag!
Rätt okej, vi började 9 och slutade 11.
2 timmar varav av 20 av dem var rast, resten var bara prat om hur högstadiet är, om uppehållsrummet (det är där man kan spela pingis, biljard, cafeteria mm så högstadiet kan vara i) skåpen och lite mer.
så vi har nu fått våra skåp, och vilka vi ska vara med, vi har fått våra scheman och allt annat. Så nu börjar det på riktigt! Och jag har ju fått största lyckan att jag fick dela skåp med min bästis Emma! ♥ ♥
Vi har även rätt så bra schema, 2 sovmorgornar, senaste dagen är 15.10 och en håltimma som är i 1 & en hav timma.

Idag efter skolan var jag med två godingar Emma F och Clara ! Super duper mysigt!! Vi slutade ju 11 så man kan ju säga att vi var hela dagen :)!

Inte mycket mer att skriva.. Jag vet att jag ite har bloggar på några dagar, men jag har seriöst haft fullt upp!
Igår spelade jag förresten match! Vi vann med 2-0 mot kindaholm. Nu ligger vi tvåa i serien! Kul!

Puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback