Garderob städning!

Hej godingar! Idag har varit en städdag! För några månader sedan städade jag mina kläd garderober, och dem har jag hållt i ordning sedan dess. Men jag har även 2 garderober med spel, pyssel saker, elektroniksaker, mobilskal, ja listan kan gå lång! Så då tog jag tag i det och drog ut allt! Det var verkligen ett bombnedslag!! Och efter någon timma eller två så var det klart! Vilken lättnad jag känner nu! Dock har jag 3 plastlådor med saker som jag bara har lagt ner som jag inte har orkat packa upp än. Men det tar jag ikväll eller i morgon för middag. Imorgon på eftermiddagen, så ska jag ta en fika med en go tjej! Vi kanske stannar hela kvällen och tittar på Brolle som kommer imorgon på sommartorsdagen. Vi får se. Men det ska bli super mysigt! Längtar! Jag tänkte bara höra av mig så ni visste att jag levde. Eftersom jag har haft en lång bloggpaus, så är det ju många som inte vet att jag har börjat igen, så det skulle vara super gulligt om ni spred vidare att jag är tillbaka! kramar ! ♥

Jag var ute på en härlig springtur igår förresten! Det är så skönt att springa på eftermiddagen, hörlurar i öronen och duggande regn. Älskar't! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback