Hej igen

Oj då, hade nästan glömt av att jag hade en blogg! Haha.
Men jag ska nu försöka börja blogga igen. Vi får se hur det går, hinner inte alltid nu med alla läxor i början av skolan.
Känner inte att jag orkar berätta detalj för detalj om hur varje dag har varit.
Men jag ska faktiskt lägga ut lite bilder och berätta lite genom bilderna!
Så ni får veta lite iallafall :).
Just nu är jag iallafall med mina två tjejor! Vi har ätit mysig middag och och efterrätt, dock ska det snart hem :(.
Imorgon är det fredag! Gött! Ska även till stockholm imorgon! Skit nice!
Vi ska på konsert och shoppa!

C ya!

sverige mot azerbdijan med godingarna

började med franska som b-språk

alvisen fyllde 13 ♥

dag på almenäs med alla 7:or och sedan disco för 7:or

sovmorgon till 12.35, frukost/lunch på viskan med godingarna ♥

hjärtat fyllde år, det firade jag och emma med sätta på henne en jacka över huvudet så hon inte såg något och ta henne och bowla!♥

skolfoto med älsklingen ♥

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback