Imorgon åker vi!

Hoppas ni har/haft en underbar kväll! Det har iallafall jag. 
Jag var ju som sagt med min kompis, vi fikade en stund, och allt annat man gör på stan, ni vet ju vad jag menar. Vi tittade mycket i affärer, eftersom jag fyller år om nästan 6 dagar. HELT SJUKT! 
 
Imorgon åker jag till min sommarstuga! Jag kanske borde börja packa.. Vi tänkte vara där bara under helgen, men om vädret är på topp, så stannar vi väl till tisdag eller onsdag. Inte helt bestämt. Men innan torsdag iallafall, då fyller jag ju år ;). Vad jag tjatar om det! Typ det ända jag tänker på! Okej, det var väl lite överdrivet.. Men såklart det ska bli helt underbart att bli tonåring! 
 
Jag skrev ett inlägg innan idag, och där hade jag massa bilder, men det ville inte laddas upp. Så synd. 
Och jag har inte alla dem bilderna på datorn, och jag orkar inte ladda över alla via mail eller något annat, så ni får bara en. 

Sorry, jag skulle göra ett längre inlägg, men det regnar ute, och jag vill bara göra en kopp varm choklad, sätta på en mysig film och sitta invirrad i en mysig filt. 
Typ mer höst känsla en sommar? Haha! 
Men eftersom min sommarstuga inte har det snabbaste internetet, så tänkte jag göra något tidsinställt inlägg, ikväll. Så ni får något att läsa! Jag kommer ju såklart försöka att blogga från mobilen där ;)!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback