stugan!

jag vet, jag har inte skrivit något inlägg igår, och att det då blev väldigt tomt här. 
men, det var ju min födelsedag! 
jag tänkte att jag kunde berätta lite om den. 
dagen började med att familjen kom med presenter och tårta på sängen, och en av presenterna var att mamma skulle ta med mig på spa! så efter tårt ätning och lite annat, så drog jag och mamma iväg till göteborg. vi var på ett spa som heter sankt jörgen park. det är även ett hotell, och det coola var att efteråt kom mamma på att det var där manchester hade bott när de var och spelade i ullevi för 2 dagar sedan! nice va?! 
iallafall, där fick man välja 3 olika kurser om man säger så, och då valde vi en, och fick våra produkter i en påse, ett litet kort så dörrar och sina skåp kunde öppnas och stängas, och en stor påse med handduk, morgonrock, och flippflopps! såhär:
man brukar vara där i 2-3 timmar, men vi var där i 5, haha! jag ville inte lämna det! det fanns pooler, olika fotsaker, flera stycken bastuar, vattensängar, rullande sängar, lunch, tehus, och så mycket mer att jag inte kan förklara! jag ångrar inte att jag åkte dit!! jag tog kort på långt håll, det såg ut såhär:
 
när jag och mamma hade kommit hem igen, så kom min kompis och vi lagade mat, tittade på film, myste, osv. det var super mysigt och ett super bra sätt att slutade dagen på! 
 
om ni har läst ahnstedt.devote.se idag, så vet ni att jag ska dit eftersom hon inte hann fira mig igår, så då ska hon laga mysig middag, och så ska vi träffas och vara kanske i någon timma! ååh vad mysigt!!
 
sen så ska jag iväg med min kompis och hennes familj, och min familj då, till min stuga! där spenderar vi hela helgen! myspys! 
 
sen på onsdag börjar ju skolan igen... jätte tråkigt, men vad ska man göra? 
det enda som är roligt är ju att man får träffa sina underbara saknade vänner igen! 

nu måste jag gå! puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback