00.05

Klockan är 00.05 hos mig och jag sitter i lobbyn och har inget att göra.. Om någon annan i Sverige är vakna typ 6 på morgonen (?) så är det helt okej att säga till så skypar vi eller pratar på Viber!

Idag var det iallafall först shopping vilket som alltid var skit kul!!
Sedan blev det middag med mammas vännina och hennes familj.
Hennes man var jätte rolig och deras 6 åriga dotter var helt über söt!!
Den lilla tjejen spelade vi kort med, skittlades, hon ville även gå till toaletten med mig bara för att jag skulle bära henne och leka med henne. Hon var helt underbar! Jag fick även veta av tjejens mamma, min mammas kompis då, att efter 15 min hade hon redan adopterat mig och min syster som hennes bästa kompisar. Så sött. Hon sa att hon hade "adopterat" oss.
Jag dör snart så söt hon va!!

Mammas kompis kommer från Sverige men har levt upp sedan tonåren i USA, även lite i Frankrike. Så hon kan svenska flytande och engelska då.
Men dotter och mannen kan bara förstå något litet ord på svenska men kan bara engelska. Så med dem pratade vi bara engelska.

Om 4 timmar och 40 min ska jag upp för att vi ska åka 5 timmar flyg till San Juan!
Har uppdatering på hotellet som vi bort på en natt där, men på kryssningen är jag inte säker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback