Bad stuff

Knäproblem? Check!
Förkyld? Check!
Ont i lungan? Check!
Hosta? Check!
Träningsverk? Check!
Och sist med inte minst..
Ingen badminton? Check!

Det låter härligt va?
Naee inte alls.
Men jag tittar iallafall på. Fast de har inte börjat än.
Inget mer depp för er! Förlåt mig. :)

Men dagen med Emma var iallafall underbar! ♥
Den enda nackdelen med denna dagen är att jag måste ta hem läxor att göra eftersom jag är borta i 2 veckor från skolan -.-
Men det är inte så svåra. ;)
Redan klar med 3/11 tror jag?

När jag kommer hem blir det laxpasta och efterrätt tror jag. Mums!
Kanske tar någon bild och lägger ut om jag inte hinner proppa i den innan dess. ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback