En dag sedan...?

ÄDet var en dag sedan jag bloggade :s
Har varken orkat eller hunnit..
Men en liten Flashback från idag och igår är väl heller inte fel?

Igår gick jag hem med Clara och Ellen till mig, vi gick och köpte en pizza att smaska på innan träningen.
Det blev speciaren som vi alltid tar, margaritha med kebab sås och extra pommes på! Låter kanske vidrigt men är super gott! Prova själv. :)

Sen var det träning mellan halv 6 till 7.
Fys och teori.

När jag kom hem så duschade jag och åt, efter det så tänkte jag precis blogga, men somnade precis utan att jag visste om det. Haha

Idag när jag vaknade så hade mamma tänt ljus och gjort en super god frukost för att lugna ner mig till nationella proven. Tack så mycket älskade mamma. ♥

I skolan gick första 3 timmarna åt till nationella proven och rast.
Själv blev jag rätt nöjd med mitt slutresultat och tyckte inte det var så svårt.
Sen var det lunch och till sist kemi.
Kemin gick väldigt snabbt och vi fick sluta 40 min tidigare än vad vi gör på onsdagar! :)
Då gick jag hem med Ellen, Emma A, Marcus och Ingrid. ♥
Vi har än så länge bakat muffins m.m

Senare ikväll så blir det bara plugg, plugg och plugg...
Inte läxor, bara jobba före alla i klassen för att sedan kunna åka bort i två veckor... So, matte. Sen Måste jag nog göra svenska och engelska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback