felet är fixat!

nu ser det inte ut som en röra på bloggen! ;)
jag tänkte på att jag såg att det hade blivit konstigt på mobilen efter ett speciellt inlägg så nu är "last dag in new york... </3" bort taget och allt är som det ska!
klockan är 01.15 hos mig i karibien och eftersom vi har åkt fram en timma så är bara tidsskillnaden 5 timmar ifrån sverige nu.
Imorgon så blir det lite hotell gym! ;) efter det kanske jag tar ett dopp i polen för sista gången för klockan 1 ska vi nämligen lämna hotellet för att komma vidare till kryssningen!
där träffar vi mina underbara och saknade kusiner, min moster och hennes man (kusinernas pappa också)
mysigt att träffas eftersom vi bara ses någon gång om året. de bor nämligen i luleå. det är ungefär 10 timmar bort.
vi träffade dem senast i somras. men den äldsta kusinen bor i göteborg faktiskt.
helt underbart att kunna gå runt i bikini, flippflopps, shorts, linnen osv. det är ju så varmt och skönt!
längtar verkligen inte tillbaka till kalla sverige! jo jag saknar såklart mina vänner! men önskar att de kom hit istället så jag inte behövde frysa! haha nej men det ska bli kul att få träffa mina godingar om en vecka! ♥
/jag saknar dig så mycket goding! du betyder allt. loveu puss♥/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback