Fullt upp!

Sorry! Blev ingen vidare bra bloggning idag :/ eller rättare sagt ingen.
Ska nog göra mer inlägg under kvällen.
Kanske även något tidsinställt till imorgon om mitt idiot internet vill funka..
Det är bara min dator i hela huset som inte har internet & det har vart så sen i tisdag eller måndags!
Jobbigt!

Dagen i skolan var Sudär.
Ingen speciellt som inte var bra men långt tråkigt antar jag.
Skolan började med idrott och avslutades med friskvård.

Gick sedan hem med Emma, Ella & Louise. Vi gjorde allt möjligt tills jag & Emma skulle gå till badmintonen.
Helt vanlig och rolig träning.
Slutet var fys som vanligt..

Funderade även på att gå på basket matchen men visste inte vem jag skulle gå med och jag hade ju träning precis samtidigt, så då hinner man ju komma dit när typ hälften har gått.


Nu ska jag bege mig in till duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback