good day.

nu när klockan är 03.15 på natten i sverige är klockan 21.15 i new york.

hela famijen sitter nu i lobbyn och laddar över kamera bilder, kollar facebook, osv. osv. alltså är vi ensamma tillsammans.. ;) 

dagen blev super bra och den började med frukost på en riktigt amerikansk sylta. pannkakor, m.m
sedan gick vi vidare och tittade runt lite först på times square där vi bor, vi bor mitt i hela times square.
och sedan blev det helikopter tur. skit nice!
efter det hamnade vi plötsligt i empire state building och tittade när solen gick ner och tog några fina bilder.
det roligaste med empire state building är att min pappas farfar har varit med och byggt den. 
när klockan började rinna iväg till 6 på kvällen tog vi oss tillbaka till hotellet och bokade bord vid halv åtta. då var klockan runt 1 i sverige tror jag? 

jag sitter samtidigt och redigerar bilderna som jag bloggar, eftersom jag tänkte lägga ut ett inlägg om min första amerikanska frukost. kanske är lite kul? :)

skriver så snabbt som möjligt igen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback