ny vecka imorgon.

 

går runt och myser i mjukis byxor och inväntar den nya veckan. rätt chill vecka!  
börjar med måndag som är lite jobbig och lång tråkig. 
sedan tisdag som är väldig kort. 
ondag är det nationella prov, inte mycket lektioner då. ;) 
torsdag är det elevledd lektion på idrotten för mig, simone och louise, :) ska bli kul men väldigt pirrigt :s
och fredag är det nationella prov igen.. även kort dag! 

nationella proven är i svenska. jag gillar inte svenska och tycker inte jag är bra i det. ändå har jag rätt höga betyg i svenska. menmen. vi får se hur det går. 

fredag är ju även sista dagen i skolan för mig på tre veckor. avundsjuka? :D haha
det är även många som har frågat hur resan ska gå till. jag tänkte att kanske göra något inlägg om det. påminn mig

det kommer mer inlägg ikväll.














 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback