mysigt med ellis ♥

haft en super dag med ella! blir även övernattning ;)
det vi har gjort under dagen:
kom hem och åt friterade pommes, vår special som vi alltid gör när vi är med varann, och lite kakdeg.
sedan kom marcus en stund och vi satt och pratade hela tiden. mysigt!
efter det var maten redo på bordet och det var taco! mumsigt!!
sen bytte vi om till fotbolls kläder och fick skjuts ner till sjuhärad för att ha fotbolls träning.
kul och fick lära mig en massa nytt.
det som var mindre kul att jag har gått och skadat mig lite under vänstra sidan, lite under höften och mina knän är helt pajade och jag ska till läkaren med dem imorgon. jag har behövt stå över badmintonen och kan inte vara med på fotbolls träningen imorgon.. FML.

efter fotbollen åkte vi till hemmakväll och hyrde film och sitter nu och myser med chips, ben and jerry, godis och cola. :)
nu ska vi skypa med min älskling och sedan titta på tre filmer ;) ♥
titta ellas nya blogg som hon driver med en tjej i vår klass. klicka >HÄR<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback