Pinsamt!! ♥♥

Övernattningen med Ella var skit kul!!♥♥
Sen idag skulle hon ha gäster och jag skulle till träningen så där skiljdes vi åt :(

Träningen var iallafall rolig!
Vi spelade på brämhult.
Efter träningen åkte jag och Clara hem till mig och bastade! ♥♥
Det var skit kul !!
Och nu kommer vi till det pinsamma..
Jag och Clara kände för att rulla oss i snön, så då gjorde vi det, MEN sedan fick vi en galen ide. Att springa runt huset.. Haha!!
När vi var på framsidan så har vi oturen att två tanter från grann huset står och skrattar åt oss!! :p
Haha det var kul! ♥♥

men nu har vi gjort pannkakor och ska titta lite på desperate house wives ;)

Under dagen kommer det inlägg och veckans planer!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback