plugg cheyen här!

tänkte att jag ändå inte har något att skriva om nu, så kan jag lika väl berätta för er vad jag måste göra för läxor.


i matten är det först  matte betinget, dvs 33 tal, vissa svårare än de andra.
sen är det även två matte läxor som jag ska göra.

efter de är det engelskan. måste läsa två, väldigt långa kapitel. sedan svara på frågor till båda kapitlerna.


sen är det då världen boken. jag måste skriva en fakta text om brasilien, om regnskog och ett djur sov lever i regnskog. ussh vad lång tid det kommer ta! 

och till sist, jag måste läsa hela denna boken som består av ungefär 200 sidor. sedan imorgon får jag en till bok som jag måste läsa..


ja ni ser ju att det inte var så lite? 
dags att fortsätta!



Kommentarer
Postat av: Alva :)<3

Stackare :(❤

2012-02-09 @ 18:54:36
Postat av: axelyouknow

Du kan få mina texter ;) xd

2012-02-09 @ 19:31:45
Postat av: TantA

Bra att du gör mycket skoljobb när du ska åka bort!

Men så jättemycket läxor borde man inte ha, om man har bra lektioner och hänger med på dem. - kanske något för elevrådet/skolrådet/föräldrarådet att fundera på...

Himla bra mamma du har som fixar stickning, mysljus och frukost.

2012-02-10 @ 19:19:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback