St. Kitts

Hittade en skylt där det stod "free wifi" på så jag gick in där direkt och befinner mig här just nu.

Klockan är halv tre hos mig och runt halv åtta i sverige om jag har räknat rätt? :)

Jag saknar alla där hemma så mycket och vill inte vara utan er en sekund till!
Önskade att alla ni kunde komma hit!♥

Jag har så mycket att skriva om så att jag inte hinner med.. Får ta allt när jag kommer hem! Då kommer även mängder med bilder!! :)
Men jag kan säga att vi har badat med delfiner och mycket annat!!
Delfinerna var såååååååå underbara!! Vi fick skjuts av dem, sådär när man hänger fast sig i deras fenor, vi fick leka med lite bollar, pussa dem, dansa med dem osv osv.

Nu måste jag gå. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback