Uhamn!

Sitter i bilen påväg till Ulricehamn!
Jag och Emma F ska åka skidor! :)
Första gången i år.. Oj oj..
Tror jag kommer ramla mycket.
Men kul ska det bli! :D
Kanske även tar lite bilder? ;)

Igår var det ju även spökvandring och film tittande på kvällen, i skolan.
Haha det var skit kul! Alla skrek på spökvandringen medans jag skrattade.. Hehehehe
Jag och vanja skrämde även några killar som skulle gå på toa, då gick vi in på en annan toa och bankade på dörrarna så de börja skrika.. HAHAHA

Men nu är vi framme om ungefär 20 min, vi ses

bilden är från när Ellen tog Emma A:s kanin som sitter på hennes nyckelring och gör kläder till den på slöjden!
Hahaha sysselsättning i 1 timma och 20 min. Hon kallar den ninja kaninen
HAHAHA ♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback