1 januari 2012

det känns lite otrovärdigt att det är 2012.
det har liksom gått så snabbt!
ja jag kanske skulle gjort ett sådant här "gott nytt år" inlägg imorse. men det blir nu eftersom ni läste att i mitt förra inlägg så halv sov jag.. under stort sätt hela dagen.
igår var super kul, sen skypeade jag och vanja med jonathan till halv 6 på morgonen.. sen vaknade jag 9 men somnade som tur om till 12.
efter det tog vi en fika på stan. sen när jag kom hem sov jag som sagt!

men det år som precis slutade har varit bra. men detta året SKA bli toppen!
året inleds med en 2 veckors resa till usa och västindien. under den tiden tror ju ni att det kommer vara tomt?
nej då. mina kompisar ska gäst blogga så bloggen hålls igång och jag ska ordna något tidsinställt då och då.
ja sen rullar allt på som vanligt och vid sommaren så blir jag tonåring, ska på ett fotbollsläger och sådant kul!
någon gång på året ska jag och en annan familj kanske ut på en liten resa.
ja som ni ser blir det ett toppen år! man får väl göra det bästa av det man har och göra det bra. :)

imorgon så ska jag vara med emma. :) ♥ jag tror vi ska åka skridskor. men jag vet inte. eftersom jag inte har varit ute på isen i år så får vi hoppas att det går bra. men det tror jag :) man har iallafall alltid kul med emma!♥♥


hoppas ni fick lite info och något kul att läsa.
jag har även laddat över nyårs bilderna. nu har jag lite bildförråd! äntligen..
och nej. jag har inte gjort något med bilderna. jo lagt till text, men allt annat är som det är som det var när jag tog det. :)
kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback