3 januari

brist på rubriker!

idag åkte jag ju som sagt skridskor och sedan åkte jag och emma hem till mig.
vi lagade mat och spelade sedan piano i stort sätt hela dagen. super kul! speciellt att det var med emma!♥♥

sen efter det så städade jag lite och gick sedan in i min stora systers rum för att prata och så somnade jag bara?!
och under tiden jag sov han min syster sitta vid datan i en halv timma ungefär, sedan sminka sig. vilket som tog en långt tid. sedan gå till handlar'n (en affär) sedan gå tillbaka. sedan ta bussen ner till stan och träffa kompisar och sedan handla på ica och ta bussen tillbaka. och vet ni vad som hände när hon kom hem? ingenting. jag sov fortfarande! när jag hade sovit i drygt 4 timmar så trodde jag att jag hade sovit i 15 min. 
haha! men jag är fortfarande trött :o

btw. kul att snön har kommit! jag har längtat efter den! fast den kom lite försent :s 

ni får ha det super!
imorgon ska jag kanske vara med en kompis från klassen. vi får se. hoppas det. :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback