tidsinställt

bilden på oss fyra vill fortfarande inte laddas upp. det är inget med internet, för jag har provat med massa andra bilder.. konstigt! men ni får en bild på när jag tog vatten bilder igår lite snabbt och en annan på mig från idag bara för den bilden inte vill ladda upp!

idag ska jag vara med emma, vi hade tänkt oss att fota lite. :)♥ blir nog porträtt bilder idag igen, eftersom det inte är så fint fotoväder ute de här veckorna.. 
men de veckor som jag är utomlands kommer det mycket natur och även porträtt bilder! i new york har vi internet på hotellet! haha.. det var typ det första jag tittade upp! ;) sen i väst indien är det inte så stor chans att jag hinner/vill/kan blogga.. samma i new york. men något inlägg kommer väl :)
jag får se till att mina vänner gästbloggar! 

bilderna som jag och emma tar kommer väl upp lite här och där de här dagarna i veckan. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback