badhuset.

hej!
igår vad jag på knallen med massa, jag försökte göra ett inlägg men det försvann.
sen tog vi bussen till stan och var där ett tag, sen tog jag bussen hem och packade. efter ett tag gick jag till emma och sov där :)♥
angående rubriken, jo idag var jag, emma a, emma f, clara, oscar och aleks på badhuset.
super kul! jag kom hem för en halv timma sen, och aleks hängde med för hans buss gick då om 45 min så han sitter här brevid. 
jag vet att bloggningen suger men jag har inte blogg lust.
när skolan börjar så blir det nog bättre.
hej då.


Kommentarer
Postat av: Aleksandar Ceganjac

Skit skoj var det!!!! <3 <3 <3 <3

2012-01-08 @ 22:05:53
Postat av: Anonym

Sv; Javisst!:D



ska vi göra ett bloglovin' byte samtidigt?:) kram

2012-01-09 @ 00:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback