Bli bättre!

När man känner sig febrig, inte äter så mycket för man mår dåligt av att äta, så är det bra att ha en serie som man älskar och titta om på dem. ♥

Ja som ni hör mår jag inte toppen..
Men jag satte på mig onepiecen, har min älsklings serie one tree Hill och mamma kommer med varm choklad och en toast. ♥
Hoppas det blir bättre imorgon!
Kanske bara är lite utmattning?

Men jag skriver bara lite snabbt om dagen, sen blir det inte mer inlägg. Mobil håller på att dö och laddaren är lite längre bort så jag kan inte skriva och ladda samtidigt.

Ja idag var det skola. Helt vanlig dag.
Efter det gick jag hem till mig med Clara, Emma f, Ellen, Emma a, Aleks och Oscar! Super kul! ♥
Vi gjorde massa olika saker.
Det Hoppas jag att vi gör om. :)
Sen gick de hem och jag tänkte blogga men hamnade istället i ett samtal som höll på tills jag skulle äta, sen pratade jag igen efter maten. Så nu vet ni varför jag inte har bloggat.


Kram. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback