Bond

Just nu sitter jag på Bond och tittar på när vanja klipper sig!

Igår innan vi åkte till festen som våran kompis hade så gjorde jag ett inlägg.
Men det kom aldrig upp och jag kommer inte ihåg vad jag skrev.
Men idag har det inte hänt så mycket än, så jag skriver om går dagen istället.

Skol dagen gick super snabbt. Jag blev även klar med ett mobilskal i slöjden. Dock så blev det riktigt konstigt och det ser helt muppat ut!
Efter skolan gick jag till Eest med mina kära vänner Julia, Olivia och Ellen. ♥
Det var en lunchbuffé där och så gott det var!
Sen gick vi i massa affärer.
Efter ett tag skulle jag möta Vanja och de andra skulle hem, så då köpte jag och vanja en present från fait till vår kompis. Det blev ett par örhängen.
Sen åkte vi till våran kompis då.
Det var jätte kul. :)

När det var slut så hängde vanja med mig hem och vi somnade snabbare ä vad vi hade trott!
Vi vaknade även tidigt! Kvart över åtta gick jag upp och vanja vaknade halv nio. Då låg vi sängen och tittade klart på en film som vi somnade till igår.
Sedan åt vi frukost och spelade piano.
Sen dess har vi varit här på salong Bond och vanja klippet sig.

Kram. ♥

Bilden är från Eest igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback