cupcakes, bilder, och underbara vänner! ♥

hejj ♥

idag så var jag först medd clara, vi började göra cupcakes, sen kom oscar, då fortsatte vi, och sen kom olivia när de var klara :)
då gick åt vi spagetti med köttfärssås, mums!
sen gick vi ut och fotade, ingen natur, bara porträtt! ;)
det blev några på olivia, några på clara, några på mig och några på oscar. även några på alla oss fyra tillsammans och en på mig och oscar.
när vi hade gått in och redigerat lite bilder så skulle clara hem.
då fortsatte vi andra att redigera bilder och sen gjorde vi goda pommes och satte på en mysig film som vi nu tittar på! pommesen är tyvärr redan uppätna! haha!

vi bjuder på lite bilder ;)




den på oss fyra vill inte laddas upp :(

men den på mig, den på olivia och den på oscar blev nya facebook profilbilder!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback