Familjemys

Orkade inte blogga idag...

Discot var kul. :)
Underbara vänner och en underbar pojkvän. ♥

Gick sedan hem med Karin, Emma A & Otto. Vi pratade och hade ostbågskrig!
HAHA
Sen gick Otto och Karin hem & jag & Emma somnade på dirren.
Vi vaknade upp 9 tror jag?
Då åt vi frukost sen gick Emma hem.
Kl 3 åkte jag till Leos Lekland & hjälpte till eftersom Claras lillebror hade kalas.
Var där till tjugo över fem.
Sen åkte vi hem till Clara & stannade där ett tag. :)
Mamma kom & hämtade mig efter en 1 & en halv timma.
Då pratade jag på Skype enda tills gladiatorerna började & det blev pizza från Byblos till. Mums!
Där är jag nu. Fastlimmad i soffan & känner inte för att gå upp.

Imorgon är det träning kl 9.
Efteråt blir det familjemys & planering eftersom jag ska göra om mitt rum.


Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback