Första dan i skolan.

Ja Isac var det första dagen i skolan..
Helt okej. Gick väldigt snabbt och inte så jobbiga lektioner.

Efter skolan gick jag iallafall till stan med Clara, Simone och Olivia. Super kul! ♥
Vi var runt över allt och fikade m.m
Efter ett tag gick alla hem fast Clara och Olivia hängde med till mig och vi åkte pulka, gjorde en snögubbe och annat sånt mysigt. :)
Efter ett tag gick de hem och jag åt kvälls mat och sen dess har jag bara tagit det lite lugnt. Skypat och så.

Jag vet att jag sa att det skulle bli mer bloggning men jag orkar inte. Jag har fortfarande vanan att somna sent och vakna sent. Så jag är trött och har ingen blogg lust. Men det blir nog bättre.
Förhoppningsvis..

Men imorgon ska jag vara med Emma f, Clara, Aleks, en till Aleks och Noah. Vet inte vilka av killarna som kunde.
Ingen aning vart vi är, så risken är att jag inte hinner blogga eller att det inte finns någon uppkoppling..
Men jag kan ju slänga in något på morgonen. Kanske även dagens outfit?
Dock tror jag inte att jag hinner det.


Ja ni märker ju imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback