God morgon alla solstrålar!

jag gick upp för en kvart sen och sminkar mig just nu.

jag tog på mig mina gympa kläder nu på morgonen även fast det inte är jag som har på morgonen. men jag går aldrig i mjukis till skolan, så jag ville ha det idag. imorgon är det inte en så vanlig dag i skolan. iallafall inte före lunch. det är dem som inte ska vara med på en fotbolls tunering som är nu om några månader, som ska ha på morgonen och de som ska vara med i tuneringen har efterråt. det gäller för alla sexor.

men några timmar efter skolan så ska jag även ut och springa med mammi. mysigt! det blir väl några kilometer. kanske över en mil om det inte blir för mörk. ska bli kul att röra på sig! det är även badminton imorgon! yes!

på fredag ska jag ner till stan med vanja. ♥ vi ska köpa en present till våran kompis som har fest för hon har fyllt tretton! efter det gör vi iordning oss och sedan går till födelsedags tonåringen. haha det lät konsigt!  men sen efter det så sover jag och vanja nog över.

kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback