internet shopping!

dagen spenderades med emma a, ellen, ella och louise. :) 
vi fotade, åt, skrattade och pratade mycket!
när alla gick hem så satte jag mig och kopplade av framför tv:en och senare var det kvällsmat.
efter det gick jag raka vägen till pianot och min syster lärde mig mer av en låt jag försöker lära mig. ni som har följt min blogg ett tag vet nog vilken låt jag menar. 
där satt jag iallafall i en kvart, då det var dags att internet shoppa till väst indien!
nu när man har shoppat det har man ännu mer spänning i kroppen!!

för fem minuter sedan blev jag klar och sedan dess har jag bara  målat.
imorgon vet jag inte vad jag gör? kanske matten och engelskan? lika bra att bli klar med det! 

kramar. ♥

hiho..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback