mysig fredag!

just nu sitter jag nog på musiken... som inte brukar vara så rolig..

efter musiken är det rast och sen någon lektion, efter är det typ drama, sen lunch, sen slöjd.
vi slutar 13.20. skön dag!
efter skolan går jag ner till stan med min kompisar, efter ett tag kommer sedan vanja, och då äter vi på eest. ♥
när vi är klara där så köper jag och vanja en present till våran kompis som har fest ikväll.
sen tar vi bussen hem till vanja och gör i ordning oss.
när vi är klara går vi till festen och är där. sen åker vanja och jag hem till mig och sover över. :) ♥
imorgon ska vanja klippa sig, så då hänger jag med och väntar, sen är vi väl bara? träffar någon kanske? 

kramar!
den här har jag väl aldrig lagt ut? :) den är iallafall från nyårsafton! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback