namnsdags present, försenad

för några veckor sedan hade jag namnsdag! i mitt mellannamn då. 
men idag fick jag en försenad present igår. jag blev super glad för det var det jag ville ha! ♥

imorgon har jag ju som sagt inte så stora planer.  kanske tar en springrunda på kvällen. känner att jag behöver röra på mig nu när inga sporter förrutom badmintonen har startat. jag blir lättare sjuk och så när jag inte rör på mig.

men nu ska ni få se vad jag fick.... 



i den påsen fanns...


en liten ask från tomas sabo! 

ja det var  en super fin berlock till mitt armband. en nycket, och det hålet är en hjärthål.
man kan kalla det "nyckel till hjärtat". 
tack för presenten! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback