Skype

Hej!
Vi var i sjuhärrad idag och spelade fotboll. Det var jag, Emma à, olivia, Aleks, Max, Johan, axel sen kom några mer men då gick jag Emma och Olivia hem till mig och bastade. Sen kom Aleks, axel och zacke och vi spelade typ twister eller vad det heter (?)
Sen gick Olivia hem och efter ett tag gick Emma med hem. Då var det jag och killarna. Men vi var i typ en halv timma. Sen var min familj bortbjudma till Karin med Alvas familj också. :)
Så var vi där till 20 i 2 på natten då, och när jag kom hem bytte jag om och tvättade bort sminket och sen dess har jag bara skypat med Aleks, och lite axeln och zacke. :)

Syns


Kommentarer
Postat av: Alva :)<3

haha det va kul det :P<3

2012-01-07 @ 22:16:19
URL: http://alvalovisa.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback