something new.

ja nu sitter jag i mitt rum som mamma var så snäll att städa ! ♥
men det två dagar jag inte har bloggat har jag då igår först var med clara och vi ringde till massa och en och en halv timma senare var det jag clara och 9 st andra som spelade laserdome! super kul!!
sen gick jag, emma f, clara, ellen, myra, gustav och marcus hem till mig och gjorde plättar. muuummms!!
sen kom jonathan, sami och aleksandar också. vi hade super kul!!♥ iallafall jag ;)
efter det när killarna gick hem runt halv tolv eller elva så sovde ellen och emma f över här :)
sen när vi vaknade tjugo i elva idag efter att somnat om massa gånger och precis tagit på oss så kom marcus, gustav och aleksandar och skulle ta med oss till stan. fast vi åt först.
sen på stan gick vi runt, åt lite på donken, gick runt mer och sen tog vi bussen hem för att emma skulle hem men då tappade vi bort gurra.. men sen hittade vi honom och vi stannade hos honom ett tag.
sen fick jag skjuts hem av ellen och då skulle jag städa men somnade så mamma var så snäll och städade som sagt. och sen gick jag till emma a och vi myste och typ flumma hela tiden. ♥
kvart i 10 hämtade pappa mig, sen dess har jag bara degat och gjort igenting..

ja det blev en super rörig text men det får funka. :)
nu ska jag kanske skypa lite med aleksandar, eller det kanske vi gör senare ikväll men det blir ju ingen mer bloggning för ikväll och så försöker jag skriva så mycket jag kan imorgon! :)
jo btw. pågrund av rubriken. jag håller på med en ny header. den kommer upp på bloggen om 1-2 veckor :)

Kommentarer
Postat av: Aleksandar Ceganjac

Du är Snygg <3 <3 <3

2012-01-06 @ 00:47:33
Postat av: Aleksandar Ceganjac

Du är Snygg

<3 <3 <3

2012-01-06 @ 00:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback